Ing. Viktor Janouch, Ph.D.

Expert na online marketing a AI, který propojuje akademický nadhled s praxí.

Viktor je expert na online marketing s praxí od roku 2005, certifikací Google Partner a Ph.D. z marketingu. Specializuje se na online reklamu a aplikaci umělé inteligence v podnikání. Díky své pedagogické praxi na univerzitě dokáže složitá témata vysvětlit srozumitelně a prakticky.

Vzdělání a certifikace

Univerzita Pardubice, doktorský titul (Ph.D.) VŠCHT Pardubice, inženýrský titul (Ing.)
Google Partner

Top úspěchy

  • Je držitelem certifikace Google Partner.
  • Získal doktorský titul (Ph.D.) za práci Marketingová komunikace na webových stránkách.
  • V letech 2007-2014 vyučoval na Univerzitě Pardubice předměty Podnikové informační systémy a Internetový marketing.

Kdo je Viktor Janouch

Viktor Janouch získal inženýrský titul na VŠCHT Pardubice v oboru ekonomika a řízení chemického a potravinářského průmyslu, doktorský pak na Univerzitě Pardubice za práci Marketingová komunikace na webových stránkách.

Od roku 2005 se věnuje problematice podnikání a marketingu na internetu, je expertem na online reklamu (Google Partner) a aplikaci umělé inteligence v marketingu a podnikání obecně. Věnuje se také oblasti bezpečnosti online prostředí.

V letech 2007-2014 vyučoval na Univerzitě Pardubice předměty Podnikové informační systémy a Internetový marketing. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2007.

Je autorem několika publikací v oboru internetového marketingu (Albatros Média), autorem skript Podnikové informační systémy (Univerzita Pardubice) a spoluautorem publikace Diferencované řízení vztahů se zákazníky (Grada).

Napsal řadu odborných článků pro Pojistný obzor, IT Systems, Trendy ekonomiky a managementu, Acta academica karviniensia, Marketingové noviny, MMPortál atd.

Pracovní zkušenosti

Lektor a konzultant (2007–současnost)

  • Věnuje se problematice podnikání a marketingu na internetu, online reklamě, aplikaci AI v podnikání a bezpečnosti online prostředí.

Vysokoškolský pedagog (Univerzita Pardubice, 2007–2014)

  • Vyučoval předměty Podnikové informační systémy a Internetový marketing.

Kurzy vedené lektorem